Obserwatorzy

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Pasiasta

Tym razem tunika w paski


Troszkę danych technicznych:
Włóczka: Cotton Gold, Alize
Bardzo miła w dotyku, nie mechaci się. Polecam szczególnie do dziecięcych wyrobów. Cena bardzo przystępna a włóczka wydajna.
Na tunikę zużyłam po 1,5 motka każdego z koloru.
Druty 3,5
Rozmiar ok. 104
Reszta to moja własna inwencja twórcza
Przód zapinany na dwa guziki. Robiona w całości od góry.


Bardzo dziękuję za pozostawione komentarze pod ostatnimi postami. Witam nowych obserwatorów.
Pozdrawiam 

3 komentarze:

  1. Śliczna :) Lubię ubrania w paski mimo tego że podobno pogrubiają :P
    Kolory też mi się bardzo podobają :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno pogrubiają.....
    Ale mojej córce to jeszcze nie przeszkadza ")

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka :) Mnie pasiaki pogrubiające powinny już przeszkadzać,ale nie dbam o to ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz