Obserwatorzy

wtorek, 13 marca 2012

Nowy wystrój

W związku z tęsknotą za wiosną postanowiłam zmienić wystrój bloga. Przynajmniej w ten sposób poczuje się iście wiosennie bo za oknem jak jest każdy widzi.

A na drutach u mnie Still Light Tunic o której pisałam tutaj. Robótka bardzo ciekawa, ale żmudna. Nie jestem przyzwyczajona do tak cienkich drutów ( druty nr 3,5). Zostały mi jeszcze do zrobienia rękawy.
Mam plan na święta skończyć, co by ją przyszła właścicielka mogła poświęcić jak pójdzie z koszyczkiem i barankiem do Święcenia :):)

Poza tym planuję zrobić sweterek/płaszczyk dla córci na wiosnę. Pomysły kotłują mi się w głowie ale jak przyjdzie codoczego to nie będę się mogła zdecydoewać. Może zaczne tworzyć projekty na papierze??? kto wie....

Pozdrawiam Was Cieplutko

1 komentarz:

  1. Nie masz pomysłu na szybkie znalezienie pracy, mieszkania lub samochodu? Jeżeli tak to my Ci pomożemy. Dodaj ogłoszenie do naszego serwisu Radom Lokalne - Darmowe ogłoszenia Radom. U nas dodasz je za darmo. Resztą się nie martw. Twoje ogłoszenie drobne obejrzy wielu zainteresowanych użytkowników w Radomiu i powiecie Radomskim. Darmowe ogłoszenia w mieście Radom. Oferty pracy w Radomiu, mieszkania i codziennie setki innych darmowych ogłoszeń. Na Radom Lokalne - Ogłoszenia Radom sprzedasz lub kupisz wszystko bez opłat a także znajdziesz pokój do wynajęcia w Radomiu, używane meble, telefon komórkowy i ubrania dla dziecka. Wystaw teraz za darmo swoje bezpłatne ogłoszenie Radom ze zdjęciami bez dodatkowych opłat i kosztów! Sprawdź koniecznie artykuły gospodarstwa domowego, pralki, kuchenki mikrofalowe czy lodówki. Na portalu Radom Lokalne sprzedasz rzeczy używane i znajdziesz nowe okazje z okolic powiatu Radomskiego. Dodaj ogłoszenie Radom bez opłat i za darmo! Zapraszamy na strony Radom Lokalne - Ogłoszenia drobne Radom.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz