Obserwatorzy

niedziela, 5 lutego 2012

Łososiowy sweterek dla Asi

Moja Babcia złożyła u mnie zamówienie na sweterek dla swojej najmłodszej prawnusi.
 Nie widziałam jej na oczy więc musiałam go zrobić "na oko". Mam nadzieję, że będzie pasował, jak nie teraz to w niedługiej przyszłości. Do kompletu planuje jeszcze zrobić czapeczkę i buciki. Co z tego wyjdzie nie wiem....


Sweter wykonany od góry w całości. Rękawy zrobione na prostych drutach i zszyte . Narazie brak guzików.
Włóczka : KOCUREK
Druty nr 3,5 ( podwójna nitka)
Wzór: Pomysł własny

Poza tym cierpie na brak czasu. Mam dużo planów robótkowych, pomysły kotłują mi się w głowie, ale niestety nie wyrabiam....

Teraz w planach mam wykonać:
Koszyczki x 4 i duży Koszyk na moje robótki
Jednym słowem na chwilę przerzucam się na szydełko.

1 komentarz:

Dziękuję za pozostawiony komentarz